07.06.2021
Partnerji Eramus+ projekta Razvijanje večpoklicnega visokošolskega izobraževanja za spodbujanje duševnega zdravja in dobrega počutja v šolah – Well@School so v tridnevni delavnici z naslovom »LLT aktivnosti« (Learning, Training and Teaching Activities) oblikovali učni načrt podiplomskega študijskega programa za učitelje in ostale strokovnjake, ki delajo z otroki v osnovnih šolah, za lažje soočanje s težavami v šolskem okolju na področju promocije duševnega zdravja.
Prvi dan so partnerji iz UNIWA (Grčija) predstavili sistematičen pregledni članek z naslovom Mental Health and Wellbeing at Schools: Health Promotion in Primary Schools with the Use of Digital Methods, ki je bil oblikovan v prvem delu projekta. V nadaljevanju so predstavniki vsake partnerske države predstavili ključne rezultate fokusnih skupin, ki so bili izvedene z namenom, da bi identificirali stanje in potrebe na področju promocije duševnega zdravja v osnovnih šolah. Ugotovitve, pridobljene s strani UNM FZV, je predstavila prof. dr. Karmen Erjavec, ki je povzela, da je najpogostejša težava učencev nizka samopodoba. Pedagoški in zdravstveni delavci so opozorili, da imajo premalo časa za izvajanje promocije duševnega zdravja in si želijo dodatnega znanja ter podpore na tem področju. LTT delavnica se je nadaljevala v obliki dela v skupini, kjer so partnerji raziskovali in se odločali za skupne teme in podteme, kar bo olajšalo nadaljnjo analizo fokusnih skupin.
Drugi dan LTT delavnice so vodili partnerji iz TUAS (Finska). Delo je potekalo v mednarodnih skupinah, kjer so posamezniki definirali temeljne pojme iz vsebine projekta in oblikovali pet vsebinskih sklopov online programa usposabljanja in pedagoške rešitve.
V tretjem delu dogodka, ki ga je vodila UNM FZV, so partnerji projekta v skupinah pripravili za vsako izmed izbranih glavnih tem učni načrt, v katerem so oblikovali cilje, kompetence, učne metode in načine ocenjevanja. Kljub temu da je dogodek potekal v online obliki, so bili partnerji projekta z rezultati dogodka zelo zadovoljni.
Več o projektu si lahko preberete TUKAJ.